Дослідження ринку Кандидатів це аутсорсинг бізнес-процесів, пов'язаних із селекцією на етапі звернення у відкритий ринок за кандидатами. Коли виконується неймовірна кількість рутини, і з лавини інформації, що надходить, необхідно вибрати фахівців, які відповідають формалізованим критеріям.
Український ринок праці, як ринки в будь-якій іншій географії має неймовірну рухливість – професіонали розвиваються, змінюють місце проживання та місця роботи, проходять навчання та набувають нових знань, змінюють компенсаційні очікування та змінюють мотиви.
Процес пошуку та відбору багато в чому носить селекційний характер і лише на останніх етапах рекрутингових процедур визначається пул фіналістів, з яким відбуваються співбесіди, для точної кваліфікації та мотивації до зайняття посади. Але саме від рутинної селекції залежить якість пулу найуспішніших кандидатів.
Рекрутери, як зовнішні, так і внутрішні, обмежені в ресурсах, точністю галузевої експертизи, можливостями вибору кандидатів з наявних у базах даних або в рамках свого нетворця. Але завдання у них, завжди одне й те саме: вибрати, мотивувати і найняти того самого Кандидата – одного, найкращого, серед усього різноманіття на ринку, який би відповідав усім вимогам, був би успішним у наймаючій організації та «вписувався» до бюджету.
Український ринок праці, як ринки в будь-якій іншій географії має неймовірну рухливість – професіонали розвиваються, змінюють місце проживання та місця роботи, проходять навчання та набувають нових знань, змінюють компенсаційні очікування та змінюють мотиви.
Процес пошуку та відбору багато в чому носить селекційний характер і лише на останніх етапах рекрутингових процедур визначається пул фіналістів, з яким відбуваються співбесіди, для точної кваліфікації та мотивації до зайняття посади. Але саме від рутинної селекції залежить якість пулу найуспішніших кандидатів.
Рекрутери, як зовнішні, так і внутрішні, обмежені в ресурсах, точністю галузевої експертизи, можливостями вибору кандидатів з наявних у базах даних або в рамках свого нетворця. Але завдання у них, завжди одне й те саме: вибрати, мотивувати і найняти того самого Кандидата – одного, найкращого, серед усього різноманіття на ринку, який би відповідав усім вимогам, був би успішним у наймаючій організації та «вписувався» до бюджету.