• Home
  • Статті
  • Аутсорс у карантин став справжнім порятунком для бізнесу
Статті

Аутсорс у карантин став справжнім порятунком для бізнесу

Під час карантину підприємці зіткнулися з тим, що бізнес-процеси не можна зупиняти, а карантинні обмеження вплинули на можливість функціонувати у звичному режимі. Тому українські підприємці перевели більшу частину всіх процесів на аутсорс.


Можна сказати, що коронавірус не просто стимулював цей процес, він примусово вигнав його на аутсорс і зробив успішними ті компанії, які вже давно працюють у цьому напрямку.


Що таке аутсорс? Це формат віддаленого договірного співробітництва з командою спеціалістів, за якого компанія платить лише за виконані роботи. Найбільш ефективним є аутсорсинг допоміжних служб компанії: кадровий, бухгалтерський, юридичний супровід. Дистанційна робота аутсорсингових компаній зараз мало чим відрізняється від діяльності у звичайному режимі. Цим пояснюється небувалий попит.


Які послуги підприємці можуть передати на аутсорс у GPGroup?


Кадровий облік. Після карантину Держпраці розпочне ретельну перевірку українських компаній на дотримання вимог трудового законодавства. Перевірятимуться правильність оформлення документів про звільнення/наказ про відпустку під час карантину. Своєчасне вирішення проблем у кадровій роботі може врятувати підприємство від можливих санкцій. Тому український бізнес почав активно передавати кадровий документообіг на аутсорс та користуватися послугою кадрового аудиту.

Аутсорс зарплат. Розрахунок заробітної плати в Україні – це дуже складна та трудомістка робота, при цьому вона не є щоденною операцією. Ви можете оптимізувати витрати по всіх напрямках - це витрати на повне утримання співробітника, і витрати на компенсацію можливих помилок у роботі фахівця.

Послугою GPGroup з аутсорсингу розрахунків зарплат користуються не лише великі підприємства, а й ФОП.

Бухгалтерський супровід ФОП. Багато підприємців з індустрії краси не користувалися електронними послугами податкової, а звітували по-старому, у паперовому варіанті, сплачували податки через каси банків. Але карантин обмежив можливість особисто відвідати податкову або банк, і тому підприємцям малого бізнесу довелося освоювати тонкощі електронного документообігу, а більшість передали бухгалтерський та податковий супровід на аутсорс.