Як власнику Салону краси найвигідніше співпрацювати з майстром?
Це питання нам часто ставлять у приватних консультаціях власники та директори салонів краси. Тому ми даємо короткий огляд, які види взаємин Салон краси може використовувати при співпраці з майстрами.
Якщо у вашому салоні краси ви здаєте в оренду робоче місце, то вам вигідно співпрацювати з майстром, у якого відкритий ФОП. Але в такому разі майстер ФОП:
✔самостійно веде запис своїх клієнтів;
✔самостійно закуповує видатковий матеріал;
✔не підкоряється режиму роботи Салону краси, а на власний розсуд обирає час для надання послуг своїм клієнтам (приходить коли захоче і йде коли зручно);
✔самостійно сплачує податки як ФОП.
Якщо майстер підпорядковується режиму роботи Салону краси, користується видатковими матеріалами Салону краси, обслуговує клієнтів, запис яких веде адміністратор, а адміністратор у свою чергу приймає оплату від клієнтів, такого майстра необхідно оформити в штат Салону краси (офіційне оформлення за трудовою книжкою).
Договір-підряду ( ЦПУ і т.д.) не може застосовуватись при взаємовідносинах з вашим майстром!

За підміну офіційного оформлення договором-підряду або договором стажування при першому виявленні – попередження для ФОП та ТОВ одноплатників, при повторному порушенні 30 мін. ЗП – 141 690,00 грн.
Договір стажування може застосовуватися лише у випадку зі студентом ВНЗ або ПТУ, який навчається за профільним напрямом! Договір стажування регулюється ст.29 Закону про зайнятість та метою стажування є набуття нових навичок!
А якщо вам необхідно перевірити знання та вміння нового співробітника, то вам необхідно офіційно працевлаштувати з випробувальним терміном 1-3 місяці. Прийом співробітника з випробувальним терміном регулюється ст.26 КЗпП України.
Послуга Аутстаффінг персоналу дає можливість Директору салону краси мати найманий персонал і займатися рутиною по документообігу. Адже для салонного бізнесу немає спрощеного кадрового та бухгалтерського обліку, документообіг пов'язаний із найманими співробітниками необхідно вести у повному обсязі!
Який же це обсяг?
1 етап – за день до виходу працівника на роботу: заява на прийом, наказ на прийом, повідомлення до Податкової про прийом.
2 етап – у день виходу працювати ознайомлення співробітника з трудовим договором, посадової інструкцією, провести інструктажі, обговорити умови повної чи часткової зайнятості, погодити графік змінності. Отримати від співробітника всі необхідні документи: копії паспорта, коду, копії диплома, свідоцтва про шлюб, народження дітей та ін., медкнижка, трудова книжка.
3 етап – вести облік робочого часу відповідно до норми годинника та графіка змінності, запровадити підсумований облік робочого часу, нараховувати та виплачувати заробітну плату 2 рази на місяць, виплачувати відпускні та проводити індексацію заробітної плати.
4-етап – складати звітність: ЄСВ щомісяця, 1-ДФ поквартально.
5-етап – вести особисті відносини співробітників, штатний розпис, графік відпусток, вести облік трудових книжок тощо.
За порушення кадрового та бухгалтерського обліку передбачено штраф – 1 мінімальну зарплату 4723,00грн за кожне виявлене порушення (яке потрапляє до категорії інше порушення). Повірте, якщо інспектор Держпраці розпочне перевірку, то він дуже легко знайде 5-7 таких інших порушень і це спричинить штраф близько 20 тис.грн.
Завдяки послугі
Аутстаффінг персоналу (оренда персоналу) у вас є найманий персонал, ви не займаєтесь рутиною, а більшу частину часу присвячуєте зростанню вашого бізнесу, залученню клієнтів до вашого салону краси, покращенню сервісу!
Як скористатися послугою Аутстаффінг персоналу? Салон краси укладає договір з Кадровим агентством та щомісяця оплачує вартість послуги, у вартість послуги включається оплата співробітнику, податки та комісія кадрової агенції.