АУТПЛЕЙСМЕНТ звільнення з "підтримкою" 
Чи можна звільнити співробітника чи скоротити велику кількість персоналу без шкоди для іміджу роботодавця на ринку? Серед усіх можливих методів «м'якого» звільнення найбільш безболісним експерти назвали аутплейсмент — цивілізований метод скорочення персоналу, який передбачає активну допомогу роботодавця працевлаштуванню звільненого співробітника. 
Аутплейсмент – це практична допомога кандидату у пошуку нового місця роботи, підготовка до майбутніх співбесід, консультування щодо стану ринку праці та реальна оцінка шансів конкретного кандидата.
Нерідко компанії використовують внутрішні ресурси для підтримки у працевлаштуванні. Наприклад, відділи персоналу відправляють резюме співробітників, яких збираються звільнити, до рекрутингових компаній, з проханням занести їх до бази даних; допомагають скласти резюме, роблять розсилку агентствам, радять, як і де шукати роботу. 
GP Group пропонує спрощений пакет послуг з аутплейсменту, що передбачає розмову з претендентом, головне завдання якої - зняти стрес і правильно зорієнтувати в процесі пошуку роботи. 
І справді, у рейтингу стресогенних факторів втрата роботи займає 4–5 місце після хвороб близьких чи розлучення. Динаміка переживань у разі цілком відповідає тому, як людина реагує на сильне потрясіння, проходячи стадії заперечення (не може цього бути!), гніву (хто винен, що це сталося?), спроб змінити ситуацію (що можна зробити?), депресії та примирення із реальністю. Аутплейсмент допомагає людині перевести гнів у більш конструктивне русло та скоріше перейти до пошуку нових можливостей. 
Таким чином, саме в той період, коли співробітник здатний з гарячою нашкодити компанії, він знаходиться «під наглядом» і отримує співчуття та підбадьорення.
Плюси та мінуси аутплейсменту 
- Є відносна гарантія, що співробітник не піде до конкурентів.
- Керівник матиме інформацію про його подальший трудовий шлях.
- Дозволить зберегти імідж компанії на ринку праці.
- Не виключається можливість подальшої співпраці.
- Надає можливість підтримувати лояльність співробітників, які працюють у компанії.
- Матеріальні витрати.
- Відсутність гарантій працевлаштування звільненого працівника.
- Відсутність гарантії того, що звільнені співробітники з вдячністю сприймуть таку турботу.