Статті

Аутсорсинг зони Reception

Аутсорсинг зони Reception
Зона Reception— обличчя вашої компанії. Це важлива складова будь-якого офісу, яка виконує низку важливих адміністративних функцій, таких як розподіл дзвінків, зустріч та інформування гостей, обробка кореспонденції, взаємодія з кур'єрськими та транспортними службами.  Підбір кваліфікованих секретарів, адміністраторів, їх оформлення та контроль за роботою – це досить трудомістке завдання, яке потребує ще й чимало часу. 
GPGroup здійснює аутсорсинг адміністративних функцій, у тому числі аутсорсинг зони Reception. Ця послуга включає:
  • Прийом, обробку дзвінків та розподіл їх за структурами компанії,
  • Реєстрація відвідувачів та документів в електронних системах,
  • Роботу з кур'єрською доставкою та обробку кореспонденці,
  • Організацію зустрічі гостей в офісі,
  • Консультування відвідувачів про сферу діяльності компанії,
  • Надання кваліфікованого персоналу ресепшн та оперативні заміни у разі потреби.
Організація роботи ресепшн починається з аудиту та оцінки поточної роботи наявного персоналу приймального офісу. За результатами інтерв'ю проводиться розробка стандартів якості, графіка змінності для адміністраторів офісу. Під ці вимоги надається команда (офіційно оформлений персонал у нашій компанії), надійний ресурс для вашої приймальні. GP Group повністю бере на себе навчання та підготовку співробітників, а також контроль якості та подальше наставництво.
Переваги роботи з GP Group:
  • Багаторічний досвід та репутація у сфері надання тимчасового персоналу та аутсорсингу бізнес-функцій,
  • Ретельний аудит та глибока експертиза адміністративних функцій Клієнта,
  • Індивідуальний підхід до кожного проекту,
  • Офіційне оформлення персоналу, розрахунок/виплата заробітної плати,
  • Надання уніформи,
  • Безперервний зворотній зв'язок із Клієнтом.
Також GPGroup надає послуги з організації роботи стійки інформації ТРЦ,
а саме:
  • інформування відвідувачів про магазини та послуги ТРЦ;
  • інформування та консультування відвідувачів про акції та заходи, що проводяться в ТРЦ;
  • робота з відгуками відвідувачів та згладжування конфліктних ситуацій з відвідувачами, інформування адміністрації ТЦ про всі надзвичайні, конфліктні ситуації;
  • обробка кореспонденції від орендарів та доставка офіційних документів від Замовника орендарам (листи, повідомлення, рахунки, акти, претензії та інша кореспонденція);
  • координація «стола знахідок», допомога в ситуаціях із дітьми, що загубилися.